Totalment fora de norma
Amb aquesta aportació voldria convidar a mostrar i posar en evidencia situacions irregulars que s’observen a la nostra vila i de ben segur conegudes per part de les persones que tenen responsabilitat i potestat per solucionar-les (polítics, tècnics, funcionaris,..).

Aquesta imatge va ser pressa no fa gaire temps en una torre del Masnou i no precisen gaires comentaris. No deu ser l’únic cas pel que m’expliquen alguns veïns. Fins quin punt es desconeix aquesta situació per part de l’ajuntament? Per què no s’ha fet res? Potser no es una qüestió prioritària, però donat que es tracta d’un tema de seguretat , i no penso en el "caco" que es pugui fer mal intentant robar, si no en el vailet que intenti recuperar una pilota que ha volat massa alt, i que fa molt de temps que està fora de normativa, les persones responsables haurien de començar a "posar-se les piles".
Publicat: Novembre 20th, 2007 per El poble.
Comentaris: 11
Comentaris
Comentari de Yep
Data: Desembre 16, 2007, 4:03 pm
Lo que yo verdadero no puede comprender es que in sitioweb oficial de un pueblo internacional es escrito en catalan. Claro que entiendo los sentimientos, pero para extranjeros seria más simpatico escribir en más idiomas. No digo castellano eh.
Comentari de Lidia
Data: Desembre 17, 2007, 2:34 am
Yep,
Jo no he vist que hi hagi cap restricció sobre els idiomes en el que es pot escriure. Tu pots escriure en castellà i t’entenem perfectament.
Salut!
Comentari de Manel
Data: Desembre 17, 2007, 11:32 am
Hola Yep, ahora en Castellano, pero sola esta vez.
Lo que no sería lógico es escribir en otro idioma, y no digo en castellano, en una web de catalunya, no?
Siguiendo con la lógica, ¿lo sería que en Francia la web de un pueblo fuera en catalán? O en Iran, o en Marruecos.
Mira, no te equivoques, lo del idioma no es un tema de sentimientos, si no de comunicación. en este pais la gente se comunica en lengua catalana y eso es lo NATURAL y por lo tanto lo NORMAL, cosa que no lo sería si fuera de otra forma.
Y por último, según tu criterio, en que lengua y por qué deberia escribirse en esta web (intenta no descriminar a nadie).
Fins la propera!
Comentari de Yep
Data: Desembre 18, 2007, 10:04 am
Bueno, al menos gracias para explicar..
Y, quizas apprenderia apprender el catalan, aunque ya me cuesta mucho el castellano. Supongo que los catalans no son tan internacional como otros pueblos. Pena.
Comentari de manel
Data: Desembre 18, 2007, 1:20 pm
Veig que no ho acabes d’entendre, ho sento. Però em sento tant internacional, que quan vaig a França, parlo francès, i si no en sé no exigeixo que sem parli en català.
No es de rebut que em demanis que et parli en un altre idioma i tu no faixis cap esforç a canvi.
Adeu
Comentari de Lluís Tejedor i Fabregat
Data: Desembre 31, 2007, 11:18 am
A veure Manel, imagino que deus seu encara molt jove, perquè no vull pensar que dius el que dius sense pensar i resulta que ets adult. No, no ho crec.
La gent parla com vol, no per sentiment. Això només ho fas tu i altres com tu, però no barregis a la gent en les teves cabòries. I a Catalunya es parla molt, moltíssim el castellà, per molt que tu no ho reconeguis. És la llengua mare de la meitat de la població, com a mínim, perquè els immigrants també són població, i la veritat, n’hi ha alguns centenars de milers, i jo els escolto parlar sempre en castellà, què vols que et digui.
No enredis y deixa en YEP amb la imatge de la Catalunya real, no la que tu li disfresses.
Bon any, ho necessitaràs.
Lluís Tejedor i Fabregat
Comentari de Vivian
Data: Gener 4, 2008, 5:43 am
em sap greu que els comentaris a aquest article hagin derivat d’aquesta manera però no puc estar-me de dir la meva opinió.
És cert que tothom parla l’idioma que vol, i això ho podem dir ara, us ho recordo. Per altra banda també és normal que si la persona que ha creat aquest blog parla català hi escrigui en aquest idioma i per tant que si la resta també el parlem també ho fem, per altra banda no he llegit enlloc que no es pugui escriure en un altre idioma.
També he de dir que és una llàstima que la gent no faci l’esforç d’entendre i parlar el català, i ja no només perquè és la meva llengua i no m’agradaria que acabés desapareixent, sinó per la riquesa que aporta a la persona saber parlar diferents idiomes, riquesa cultural i també de comunicació, com molt bé diu el Manel, si vas a Anglaterra intentaràs parlar anglès, si vas a França ho faràs amb el francès, perquè aquí quasi ningú no ho fa amb el català? Crec que és un tema de respecte, com diuen els castellans, ‘allí donde fueres, haz lo que vieres’.
Espero que aquest any que acabem de començar ens porti a tots una mica més de respecte i comprensió per als que pensen diferent
Comentari de manel
Data: Gener 5, 2008, 10:40 am
Benvolgut Sr. Tejedor,
En resposta al seu comentari, dir-li:
1er. Està de més el to condescendent per la seva part en referència a la meva edat, que sí que d’esperit es molt jove.
2on. Paradoxalment sembla ser que no acaba d’entendre el castellà, doncs en cap moment jo he dit que el idioma sigui un tema de sentiments, sinó tot el contrari.
3er. Estic complertament d’acord amb vostè en que cadascun parla com vol, i dintre de la legalitat està en el seu dret, però considero que posicions com la seva no ajuden ni afavoreixen la difusió del català. Jo personalment no estic en una posició intransigent en que només es parli en català, però si de demanar i exigir el degut respecte per aquesta llengua (li recordo que tota aquesta discussió te el seu origen en una persona que demanava que a la web es parlés un idioma diferent al català).
Sr. Tejedor, no nego a ningú el dret de parlar com cregui convenient, de la mateixa manera que demano no se’m qüestioni l’escriure i parlar com també jo cregui convenient.
No sé si li farà falta o no, però jo també li desitjo un bon any a vostè i als seus.
Manel.
Comentari de gabi
Data: Gener 7, 2008, 8:06 am
jo de petit em vaig fer uns quants talls a les mans per intentar recuperar pilotes a l´altra banda de tàpies deshabitades com la de la foto i també recordo que quan al cridar ben alt de dolor ho vaig fer CLAR i CATALÀ !!!!!!
Comentari de JO
Data: Gener 14, 2008, 2:40 am
jo el que faré serà opinar sobre l’article dels vidres que és el que toca, crec.
a veure… aquesta acció, que no està bé i és fora de la llei, com bé dius; no és només per els lladres sinó també per els coloms i d’altres ocells.
jo a casa meva ja no sé què fer per a que no es posin als cables o baranes i tinc cagat tot el pati perquè la veïna del davant els dóna menjar.
no hi estic d’acord però jo també posaria vidres tu!!
Comentari de gon
Data: Gener 18, 2008, 12:02 pm
hola soi vasko y me gustaria destacar que cada uno es dueño de su casa y por tanto que haga lo que quiera
Escriu el teu comentari